سلاح جنگی

سلاح جنگی
انواح سلاح و مهمات جنگی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 1072
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



51654+

اسلحه کمری ماکارف
Hi-res

Mak in a kydex holster
Hi-res

اسلحه کمری ماکارف

اسلحه کمری ماکارف

اسلحه کمری ماکارف


 

 

Visit Karl's Makarov site for more information.

 

اسلحه کمری ماکارف
Hi-res

G-code magazine pouch Hi-res

اسلحه کمری ماکارف  

اسلحه کمری ماکارف


 

اسلحه کمری ماکارف

 


ماکارف و اسلحه کمری

 

ماکارف و اسلحه کمری

 

ماکارف و اسلحه کمری

 

ماکارف و اسلحه کمری
 


ماکارف و اسلحه کمری

 

از کجا آمده و به چه نوع وجود دارد؟

 

به بهترین دانش ما ، تنها 5 کشور که تا کنون تولید شده Makarov وجود دارد :

 

     * روسیه -- خانه نیکلای Federovich Makarov

     * شرق آلمان -- ارنست کارخانه Thaelman

     * چین

     * بلغارستان -- کارخانه آرسنال و Miltex

     * آلمان (بعد از اتحاد) -- Suhl Simson

 

اگر فکر می کنید که Makarov مجارستانی یا لهستانی ، چک تپانچه در صفحه دیگر.

 

روسیه

حال چندین نسخه از Makarov روسی وجود دارد. اول از همه اسلحه مازاد صادق است که توسط خود ثابت دید عقب و عدم وجود هر گونه عدم نشانه گذاری سیریلیک از جمله "ساخته شده در روسیه قابل تشخیص هستند وجود دارد." دوم بایکال و Izhmech جدید تولید Makarov است. توسط این دید هدف خود را عقب قابل تنظیم قابل تشخیص هستند ، "ساخته شده در روسیه" و نشانه گذاری های بایکال. یکی دیگر از این نوع 10 - دور دو پشته Makarov است که همچنین توسط Izhmech شد ساخته شده است.

 

اخیرا ، برخی از Makarovs نظامی روسیه با عقب مناظر ثابت را به snuck کشور با محموله های اسلحه بلغاری. شما معمولا می توانید از این توسط bifurcated مثلث با دایره نقطه بدون مارک. بعضی از نشانه گذاری های مشترک از شرق آلمان ، اتحاد جماهیر شوروی ، و Maks بلغاری.

 

چگونه Izmech متفاوت از بایکال؟

IMEZ مخفف Izhevskii Mechanicheskii Zavod یا Izhevsk مکانیک کارخانه واقع در شهرستان Izhevsk در نزدیکی کوههای اورال. آنها تولید Makarov ، دعوت به همکاری ، shotguns مختلف ، airguns ، pacemakers مصنوعی برای قلب ، تجهیزات حفاری نفت. این دولت ، دولتی سازمانی است ، اما حق دارد که برای بستن قرارداد های کسب و کار خود بدون دخالت و معاملات دولتی.

 

بایکال سازمان تجارت خارجی به این صنایع شمال چین (NORINCO) مشابه است. این سازمان دولتی است که به بازار کالاها در خارج از کشور اتحاد جماهیر شوروی مورد استفاده قرار گرفت بود. این روزها به سختی بایکال است در هر معامله با آمریکا فعال است ، تا حد زیادی به علت بیل کلینتون اعمال "محدودیت های تجارت داوطلبانه است." IMEZ grips با بایکال در آن بکار میرود ، چون... خوب ، آن را تمام کرده بودند.... بود بایکال نیز معامله اتومبیل ، کامیون ها ، انواع کالاهای مصرفی دیگر. نه تنها اسلحه و مهمات.

 

شرق آلمان

ارنست کارخانه Thaelman در Suhl ، Thueringen ساخته شده توسط برخی از آنچه در نظر گرفته می شود به بهترین پیش از سقوط ، از - - دیوار برلین Makarovs. پایان خوب است ، مناسب است و ماشینکاری با کیفیت به شما می خواهم از یک کارگاه آلمانی انتظار داشت ، و آنها مانند یک رویای شلیک کنید. تقریبا تمام است که در آمد این کشور دیده شده بود در حال حاضر سرویس ، بنابراین کیفیت آن بستگی دارد که چگونه آنها توسط فردی که آنها را به اجرا تحت درمان قرار گرفتند. با این وجود ، اکثر آنها لباس می پوشند بیشتر از جلد چرمی قرار دادن موی دماغ کسی شدن. آنها تا هنوز گاهی اوقات در نمایندگی مجاز و پاپ و در تفنگ را نشان می دهد. اگر شما می توانید آنها را برای گرفتن قیمت خوب ، این هستند بخرم.

 

نشانه گذاری در آنها شامل ý حرف 'که با یک دایره از نقاط ، برخی از مردمی که به روسی فکر می کنم مخفف برای uchebneii یا" آموزش ". این را برای آلمانی هفت تیر عجیب باشد ، اما ما هر گونه توضیحات دیگر شنیده نشده.

 

توجه داشته باشید که این جدول کامل نیست و به نظر می رسد یک الگوی پی در پی وجود ندارد ، لذا عصبی نشوید اگر مال شما ندارد را به آنهایی که ذکر شده متناسب نیست.

چین
هنوز در مورد این وحشتناکی بسیار شناخته شده است ، به جز اینکه آنها را در آورده بودند به عنوان Norinco مدل 59. هنوز بسیاری از آنها در دسترس ، و بنابراین آنها اغلب به فرمان حق بیمه بیش از Makarovs دیگر. در کل ، کیفیت این را خوب به عنوان برخی از دیگران نیست ، بلکه وجود داشته اند استثناهای با ارزش. خیلی به ندرت ممکن است به شما در سراسر اجرای 59 نوع را با علامت آرسنال (عدد) در یک دایره. شایعترین یافت می شوند 56 و 66. این تپانچه نظامی و متوجه شدند که بسته بندی شده برای صادرات تجاری شدند. Makarov چینی با "شیعه و" نشان از مسئله نظامی است ، و اگر به طور معمول در ایالات متحده آمریکا به معنی آن یافت شده است جنگ Trophy "بازگرداندن" را از بعضی از منازعات ، و فرامین قیمت بالاتری. با بازگرداندن مقالات ، این می تواند تا حد 2،500 $ ، هزینه و بدون کاغذ ، در حدود نصف. اگر دارای جلد چرمی قرار دادن موضوع اصلی ، دیگری 100 دلار یا به نظر شما تا قیمت می باشد.

بلغارستان
Makarovs
بلغاری آرسنال هستند که در حال حاضر تنها به کشور وارد می شود. Miltex به حال انحصار توافق با آرسنال قبل از اینکه تصمیم به خارج شدن از تجارت اسلحه کوچک است. بسیاری از دیگر Makarovs بلغاری خارج در بازار از جمله بعضی از مازاد نظامی. همانطور که بلغارها شروع به تبدیل به اسلحه های دیگر به عنوان استاندارد و موضوع پلیس نظامی ، این باید همچنان به نام پاپ در همه جا و می تواند در قیمت خیلی خوب خریداری شده باشد. خوشبختانه بورس ایالات متحده ، این بسیار ظریفانه انجام شده و برخی از انواع جالب توسط Miltex تحویل داده شد. باز هم ، از Miltex است از این نوع تجارت ، مجموعهداران ممکن است بخواهید در یکی از چیدن تا Miltex "نسخه ویژه" Makarovs هنوز هم در اطراف شناور در بازار می باشد.

در سال های اخیر ، بلغارها را برگزار ترین سهم بازار از همه Makarovs. به این ترتیب ، در میان این مدل ها هستند ، در وهله اول در grips و نشانه گذاری ، از جمله پلیس ، نظامی ، تجاری وجود ندارد ، و حتی دشمنی روس ها مشخص شده.
کد تولید بلغاری

برای پیدا کردن سال ساخت خود را بلغاری "10 دایره" نظامی Makarov ، نگاهی به شماره سریال (ها / ñ) ، به طور معمول در سمت چپ قاب ، بالاتر از گرفتن دست یافت نشد. دو حرف اول به سری تولید ، دو رقم بعدی کد سال هستند ، نگاه کنید به لیست زیر وارد نمایید. آخرین چهار رقم هستند تعداد واحد در سری تولید که. لطفا توجه داشته باشید ، تاریخ یدلایمخیرات 1970 شروع شده است از همه در تولید این گیاه با استفاده از "دایره 10" کد ، Makarov اولین بار تحت نظارت روسی در سال 1975 تولید شد ، و سال اول تولید تحت کنترل بلغاری یدلایمخیرات 1976 تغییر یافتهاست. برخی از تپانچه بلغاری ساخته شده در سال 1975 خواهد شد فرمت تاریخ روسیه ، با سال کامل را در محل کدها بعدا

 

 

 

 

 

 

*= محدود و یا سال تولید وقفه

اواخر 1999 برخی از مدل های تولید ممکن است با 39 "" S / کد ñ و در سال 2000 بعد از بر داشت S / N. این تپانچه هستند که از قطعات و فریم های که در سال 1999 ساخته شده بودند جمع آوری شدند. برخی از تپانچه Makarov ساخته شده برای صادرات و تجاری نیز با سال تولید از مهر ، و یا غیر استاندارد S / سری ñ در درخواست از وارد کننده. (برای مثال سری Miltex بازرگانی و نسخه ویژه و "آرسنال نام تجاری" مدل های صادراتی)

به عنوان مثال :

استراتژی قدیمی سیستم آب شماره 21 1441 = 1981 تولید ، 1441 واحد در "آب" سری

استراتژی جدید سیستم شماره A001441 2001 (سال کامل داده می شود ، بدون داش استفاده می شود) و یا A001441 -- 01 (آخرین دو رقم از سال استفاده می شود ، خط تیره بین S / ñ و سال)

این امکان وجود دارد که دو تپانچه با تعداد واحد ، اما همان تعداد زیر مجموعه های مختلف استراتژی قدیمی به شماره نظام.

به عنوان مثال :

آب 19 1441 و 19 1441 ضربه فنی دو تپانچه متفاوت است. این همان چیزی است که منجر به X'ing غیر از نامه های زبان انگلیسی در S / ñ ، و یا در برخی از موارد جدید S / ñ به تپانچه برای واردات به آمریکا صادر می شود اگر تغییر S / ñ بود در حال حاضر فایل BATF با ایالات متحده آمریکا ، و یا تعداد بود که منجر به دستورالعمل مطابقت ندارد.

بلغاری اطلاعات تاریخ کد وارد شده از اطلاعات را از Patman ، ScottB ، M. Madden (www.makarovinfo.com) و SlimTim از Makarov.com / Gunboards.com Makarov انجمن و آقای "ø" و "آرسنال" کارخانه (با نام برگزار شد و با درخواست او). حق طبع و نشر Makarov.com ، Co.Ltd. ، 2002 ، توفان ، WV. این اطلاعات ممکن است کپی ، چاپ ، ذخیره ، تکثیر و یا بدون اجازه کتبی ، به جز برای استفاده شخصی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 خرداد 1392برچسب:, توسط علی عبدلی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :